wtorek, 20 listopada 2012

Prezenty, gratisy i inne przyjemności.

Jak idziemy do sklepu to najczęściej wypatrujemy ciekawych okazji.
Gdy trafiam na dział kosmetyczny potrafię spędzić tam masę czasu w poszukiwaniu najciekawszych produktów. 
Tym razem moją uwagę przykuły: 
Mascara Maybelline "Black Dama" do której była dołączona w prezencje buteleczka z płynem do demakijażu. 
Płyn jest jedynie prezentem dla konsumentek i nie znajdziemy go oddzielnie na sklepowych półkach.
Płyn bardzo mi się spodobał : 
- nie podrażnia oczu, 
- mogą go używać osoby noszące soczewki
- ma ładny, delikatny, słodki zapach 
- szybko i łatwo usuwa makijaż 
- dba o skórę wokół oczu 
A jego jedynym, jak dla mnie minusem jest to, że jest taki mały i niemożna go znaleźć na sklepowych półkach... Ale kto wie może to się zmieni? ;) 

Dla ciekawych wstawiam również jego skład i opis producenta :


Jeśli chodzi o mascarę ... Nie jest ona (przynajmniej dla mnie) fenomenem, miałam już lepsze tusze ale na ten nie mogę za bardzo narzekać.Ma śliczne opakowanie. Ma wygodną półokrągłą szczoteczkę, nie skleja rzęs ale ich też nie pogrubia a jedynie wydłuża. Jej trwałość jest przeciętna pod koniec dnia zaczyna się kruszyć ( co przy soczewkach jest bardzo uciążliwe). Po tej marce spodziewałam się więcej. Niestety Maybeline nie do końca się spisało. 
Dodatkowo na zakupach wpadły mi do koszyka pasty blend -a- med Complete 7. Bardzo je lubię dlatego ucieszyło mnie, że druga jest tańsza. Zazwyczaj kosztują w granicach 11 zł 1 szt. a tym razem za dwie zapłaciłam 16 zł :) 
Polecam te pasty, jak mają działać tak działają. 

Dodatkowo chciała bym Was skusić na zakupy w New Looku. Zapraszam do zaopatrzenia się we wszelkie dodatki ponieważ mają oni obecnie promocję 2 za 1. 
Czyli wybieramy dwie rzeczy a tańsza jest gratis. Ja już dzisiaj nabyłam śliczną kremową torbę a w prezencie wybrałam sobie portfel (pochwalę się nimi kiedy indziej ;) ). Myślę że bardzo się opłaca.  Polecam!!
Więcej o promocjach i okazjach w New Looku możecie się dowiedzieć na ich fanpage'u na Facebooku ;) 

Paula*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz