wtorek, 25 września 2012

pasta cukrowa sweetskin





        Hej i czołem wszystkim ! :)
Mam dla Was recenzję produktu , o którym za dużo opinii w internecie znaleźć nie można.
Mianowicie jest to pasta cukrowa do depilacji 'Sweetskin cosmoderma'. Natknęłam się na nią w superpharmie , a właściwie dostałam kupon na niższą cenę i postanowiłam skorzystać z okazji.
Zapłaciłam za nią ok.15zł .bez kuponu kosztuje chyba 25-30zł ,ale tego nie jestem pewna .



Oto co pisze producent.










W środku opakowania znajdziemy jeszcze ulotkę z dokładną instrukcją.
I oczywiście opakowanie.



Mówiąc krótko - produkt godny polecenia !
Ładnie usuwa włoski , bezboleśnie , a to chyba najważniejsze ;)
Efekt działania oczywiście dłuższy niż używając maszynki , porównywalny do użycia wosku.
Jedynym mankament , no może dwa takie znalazłam to :
-podgrzanie pasty do uzyskanie odpowiedniej konsystencji . Jeśli będzie zbyt długo podgrzewana ,zwyczajnie zamieni się w płyn , a nie jak mówi producent 'plastelinę' i będziemy musiały poczekać ,aż zastygnie.
-nie ma co , troszkę się będziemy lepić przy wykonywaniu tego zabiegu ,ale czego kobieta nie zrobi ,żeby czuć się piękną ;) !

Jeśli wszystko zrobimy dobrze to mamy zapewnioną doskonałą depilacje :)
Uważam to za jeden z lepszych produktów z tej kategorii. ;)





Ania ;)
                                                                                                                            




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz